Jacek Kurski w Radiu TOK FM (2011.12.28).

Nie będziemy udawać, że nie byliśmy w Prawie i Sprawiedliwości, ale Solidarna Polska to nie może być "mały PiS". Ludzie zawsze zagłosują na oryginał, a nie na kopię. - mówił w TOK FM europoseł Jacek Kurski. Nasz model opozycyjności to nie będzie "nie, bo nie" - dodał. Solidarna Polska to będzie drugie płuco prawicy, dzięki któremu odzyska ona zdolność koalicyjną i mam nadzieję, wróci do władzy - powiedział w Poranku Radia TOK FM Jacek Kurski. My budujemy wiarygodną formułę prawicy - mówił. Jest w Polsce przestrzeń wyborców i to nie mała, która ma przekonania konserwatywne. W programie nawiązano do tekstu w "Gazecie Wyborczej" samego Jacka Kurskiego. Tekst jest sceptyczny wobec traktatu lizbońskiego i osób, które odpowiadają za to, że traktat był podpisany. - Są ludzie, którzy starają się mnie wtłoczyć w konflikt personalny z Kaczyńskim - odpowiedział Jacek Kurski. - To coś skandalicznego, jeżeli dziennikarze za wszelką cenę podkręcają moją wypowiedź tak żeby mnie koniecznie ze zmarłym prezydentem skonflitkować - powiedział odnosząc się do komentarza Marka Beylina w "GW". - Trzeba rozróżnić dwie rzeczy. Mój dozgonny szacunek dla pana prezydenta Kaczyńkiego, z którym łączyły mnie najpiękniejsze chwile mojego życia. Także prywatnego; był obecny na moim ślubie. Nigdy go nie skrytykuję jako człowieka, ale proszę nie odmawiać czynnemu politykowi krytykowania pewnych rozwiązań politycznych. Zawsze byłem bardzo przeciwny Traktatowi Lizbońskiemu - zaznaczył Jacek Kurski.
Szanowny Internauto, jeżeli chcesz być informowany na bieżąco o działalności Jacka Kurskiego, wpisz swój adres Email w okno poniżej (PRENUMERATA WWW.KURSKI.NET) i kliknij na pole "Submit". Twój adres Email zostanie dodany do bazy kontaktów i przy każdej opublikowanej nowej informacji na stronie www.kurski.eu będziesz otrzymywał wiadomość drogą elektroniczną. Twój adres Email będzie przechowywany w bazie kontaktów wyłącznie do celów przesyłania informacji dotyczących aktywności Jacka Kurskiego. Podając swój adres Email wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji drogą elektroniczną przez serwis www.kurski.net zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

Szukaj artykułu lub tekstu (wpisz szukaną frazę lub wyraz):