Proszę nie mieszać mnie do jakiejkolwiek polemiki z tragicznie zmarłym Lechem Kaczyńskim, do którego będę miał dożywotni szacunek.

Pisanie, że ja powiedziałem, że Lech Kaczyński łamał sumienia, jest po prostu skandaliczne. Jeżeli to się powtórzy, to oświadczam, że to ja będę pozywał, a nie mnie będą pozywać - zapowiedział (2011.12.07) w Polsat News Jacek Kurski. Europoseł mówił o informacji podanej przez "Rzeczpospolitą", według której Ruch im. Lecha Kaczyńskiego chce go pozwać do sądu za słowa o łamaniu kręgosłupów członkom PiS-u przy okazji przyjmowania Traktatu Lizbońskiego. - Boli mnie, że "Rzeczpospolita", którą bardzo cenię, mogła napisać tak absurdalną nieprawdę. Nigdy w swoich wypowiedziach publicznych nie wymieniałem w takim kontekście nazwiska prezydenta Lecha Kaczyńskiego, którego darzę olbrzymim szacunkiem, którego dobrego imienia bronię od wielu lat wydaje mi się w jeden z najskuteczniejszych sposobów z całej polskiej prawicy - mówił Jacek Kurski.


Europoseł Solidarnej Polski mówiąc o swoich relacjach z nieżyjącym prezydentem wspominał: - Lecha Kaczyńskiego poznałem 30 lat temu, był na moim ślubie 20 lat temu. W związku z czym pisanie, że ja powiedziałem, że Lech Kaczyński łamał sumienia, jest po prostu skandaliczne.

- Jeżeli to się powtórzy, to oświadczam, że to ja będę pozywał, a nie mnie będą pozywać, bo wystarczy odsłuchać wszystkich taśm programów, w których brałem udział. Krytykowałem kierownictwo partyjno-państwowe w owym czasie, które rzeczywiście parło do przyjęcia tego niekorzystnego Traktatu - stwierdził europoseł.

Przyznał, że "jedna jest osoba, która łączy w sobie kierownictwo partyjno-państwowe - szefem partii i premierem rządu w 2007 roku był Jarosław Kaczyński". - Proszę nie mieszać mnie do jakiejkolwiek polemiki z tragicznie zmarłym Lechem Kaczyńskim, do którego będę miał dożywotni szacunek - mówił Jacek Kurski. Wyjaśnił, że będzie składał w tej sprawie pozwy "wobec każdego, kto powtórzy publicznie tę brednię, jakoby w jakikolwiek sposób odnosił się do Lecha Kaczyńskiego".
Szanowny Internauto, jeżeli chcesz być informowany na bieżąco o działalności Jacka Kurskiego, wpisz swój adres Email w okno poniżej (PRENUMERATA WWW.KURSKI.NET) i kliknij na pole "Submit". Twój adres Email zostanie dodany do bazy kontaktów i przy każdej opublikowanej nowej informacji na stronie www.kurski.eu będziesz otrzymywał wiadomość drogą elektroniczną. Twój adres Email będzie przechowywany w bazie kontaktów wyłącznie do celów przesyłania informacji dotyczących aktywności Jacka Kurskiego. Podając swój adres Email wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji drogą elektroniczną przez serwis www.kurski.net zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

Szukaj artykułu lub tekstu (wpisz szukaną frazę lub wyraz):