Nadszedł moment historyczny, w którym polska prawica musi się zjednoczyć - powiedział Jacek Kurski na Konwencji Zjednoczeniowej Organizacji i Środowisk Patriotycznych (12.07.2014).


- Stoję przed wami w postawie wyprostowanej i z pokorą, z której mnie nie znacie - mówił Jacek Kurski podczas trwającej w Warszawie Konwencji Zjednoczeniowej Organizacji i Środowisk Patriotycznych (12.07.2014). Polityk Solidarnej Polski stwierdził, że nadszedł "moment historyczny", w którym polska prawica musi się zjednoczyć. Sala wystąpienie byłego europosła przyjęła brawami. - Było coś takiego między nami, jakbyśmy czuli, że ten moment ponownego zejścia nastąpi - mówił do polityków PiS Jacek Kurski (SP), który stwierdził, że w obliczu wydarzeń w Polsce prawica musi się zjednoczyć. - Osobiste ambicje muszą ustąpić dobru wspólnemu - podkreślił. - Są takie momenty w dziejach, kiedy imperatyw wspólnotowy musi unieważnić dotychczasowe reguły polityczne - dodał. Jeszcze przed rozpoczęciem konwencji Jacek Kurski mówił dziennikarzom, że - Dzisiaj ci, którzy kochają Polskę i chcą zwycięstwa polskiej prawicy, muszą się zjednoczyć w obozie wielkiej prawicy na czele z PiS-em, ale również Solidarną Polską i Polską Razem Gowina. Dzieje się coś, co było moim marzeniem i warunkiem mojego powrotu do polityki. Dzieje się zjednoczenie prawicy. Myślałem, że będzie się działo za rok. Nie mogło mnie przy tym zabraknąć - powiedział Jacek Kurski, który podkreślił jednak, że wciąż zamierza wrócić na polityczny urlop. Jak mówił - "na kilka miesięcy".


- Szyldy mogły się zmieniać, ale sprawa się nie zmieniała. Zwycięstwo prawicy jest możliwe, gdy będzie jedna koalicja wyborcza z PiS na czele. Zawsze byłem tym politykiem PiS, który brał najcięższe razy za obronę wspólnej sprawy. Dzisiaj idźmy do przodu. Ja nie muszę udowadniać kim jestem, nigdy nie zdradziłem obozu ideowego, zawsze byłem po tej samej stronie. Kto wierzy, to wierzy. Kto mnie nie lubi, pewnie nie będzie dalej lubił. Dzisiaj racją stanu polskiej polityki, jest zwycięstwo prawicy. Nie będzie tego zwycięstwa jeśli PiS, jako lider wyborczej koalicji, z Solidarną Polską, z partią Gowina, z innymi mniejszymi środowiskami, nie osiągnie 43-44 procent - ocenił Jacek Kurski w rozmowie dla Gazety Polskiej (12.07.2014). Źródło: Gazeta Polska.
Zobacz również: Zjednoczenie prawicy w polskiej polityce jest konieczne - powiedział Jacek Kurski z Solidarnej Polski, który był gościem Rozmowy Kontrolowanej na antenie Radia Gdańsk (09.07.2014).
Szanowny Internauto, jeżeli chcesz być informowany na bieżąco o działalności Jacka Kurskiego, wpisz swój adres Email w okno poniżej (PRENUMERATA WWW.KURSKI.NET) i kliknij na pole "Submit". Twój adres Email zostanie dodany do bazy kontaktów i przy każdej opublikowanej nowej informacji na stronie www.kurski.eu będziesz otrzymywał wiadomość drogą elektroniczną. Twój adres Email będzie przechowywany w bazie kontaktów wyłącznie do celów przesyłania informacji dotyczących aktywności Jacka Kurskiego. Podając swój adres Email wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji drogą elektroniczną przez serwis www.kurski.net zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

Szukaj artykułu lub tekstu (wpisz szukaną frazę lub wyraz):